16 Września 2016 roku na Międzynarodowych Targach Mody Fast Fashion odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja e-commerce poświęcona w całości branży odzieżowej. To niepowtarzalna okazja dla wszystkich odwiedzających pragnących dowiedzieć się jak efektywnie promować markę odzieżową w środowisku online zarówno wśród klientów detalicznych jak i hurtowych.

Znani prelegenci zaprezentują między innymi:

  • w jaki sposób promować markę na rynkach wschodnich
  • opowiedzą o fotografii modowej z perspektywy profesjonalnej agencji
  • pokażą jak czerpać korzyści z elektronicznych płatności online
  • poruszą istotę problemu przepisów prawnych w odniesieniu do sprzedaży odzieży online
  • opowiedzą o kanałach zdobycia klientów online – social media, SEO, e-mail marketing
  • zaprezentowany zostanie również model sprzedaży B2B prowadzony przez Holding Ptak

 

Nasi Prelegenci

 

Notka biograficzna:
Od 2015 r. Marketplace Manager w Brand24 - firmie dostarczającej narzędzie do monitoringu Internetu, gdzie zajmuje się jego promocją na zagranicznym rynku online. Wcześniej, od czasu ukończenia Zarządzania w sektorach mody, związana z branżą fashion, pracując przy produkcji największych komercyjnych wydarzeń modowych stolicy, a następnie współprowadząc agencję organizującą targi, sesje i pokazy promujące polskich projektantów. Prywatnie światoholiczka, weganka, miłośniczka marketingu, zrównoważonej mody, wearables i nowych technologii oraz mechaniki kwantowej.

"Moda na monitoring, czyli jak skutecznie rozwijać
markę i zwiększać sprzedaż online dzięki Brand24"

10.00 - 10.25

 

Notka biograficzna:
Patryk Choiński autor popularnego fotograficznego bloga i właściciel agencji interaktywnej 2DM. Na co dzień pracuje przy sesjach modowych dla wielu klientów. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w branży modowej i zna ją od podszewki.

"Komercyjna fotografia mody"

10.25 - 10.50

 

Notka biograficzna:
Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

"Zaprojektuj swój sklep dla nowoczesnego klienta,
czyli najlepsze rozwiązania płatnicze dla branży fashion."

11.00 - 11.25

 

Notka biograficzna:
Od 2012 roku związany z FreshMailem, gdzie w dziale sprzedaży buduje dobre relacje z aktualnymi i przyszłymi klientami. Dzieli się swoją email marketingową wiedzą w trakcie licznych prelekcji i warsztatów. Doświadczenie zdobyte wcześniej w Onecie i Interii z powodzeniem wykorzystuje na polu email marketingu. Wierny fan horrorów klasy B i włoskiej kuchni.

"Obudź śpiocha, czyli jak aktywizować
klientów w Twojej firmie z pomocą email marketingu"

11.25 - 11.50

 

Notka biograficzna:
Kreator Marketingu Internetowego. Właściciel platform edukacyjnych z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego. Specjalista w wykorzystaniu Social Media do celów biznesowych, tworzeniu baz mailingowych oraz przeprowadzania kampanii sprzedażowych. Prowadzi liczne szkolenia na żywo oraz online, na których już ponad 5000 uczestników miało okazję poznać najnowsze systemy do generowania sprzedaży w sieci i nie tylko. Jako konsultant wielu firm w Polsce doradza, oraz wdraża systemy sprzedażowe, które za zadanie mają zautomatyzować proces obsługi Klienta. Założyciel Akademii Sukcesu w 2012 roku, miejsca gdzie młodzi przedsiębiorcy otrzymują wiedzę z zakresu zarządzania firmą i budowania relacji z Klientami. Od drugiej połowy 2014 roku prowadzi specjalną grupę kursantów platformy mindster.pl dzięki której wielepolskich start-upów w krótkim czasie nabrało dużego rozpędu rozwojowego.

“Facebook i możliwości
prowadzenia sprzedaży”

12.00 - 12.25

 

Notka biograficzna:
Od wielu lat związana z branżą mody. Wierzy w działania interaktywne i cross marketing. Zwolenniczka pozytywnej energii i dobrej motywacji. Podczas prelekcji słuchacze dowiedzą się jak budować Markę Osobistą w oparciu o internet.

„Zbuduj swoją markę w sieci.
Personal branding w internecie
i mediach społecznościowych"

12.25 - 12.50

 

Notka biograficzna:
Konstantin Kanin pochodzi z Białorusi. W Polsce mieszka od kilkunastu lat. Od 2013 buduje agencję marketingową DaCompany, która łączy polskie marki z konsumentami z Rosji, Ukrainy i Białorusi. Na swoim blogu KonstantinKanin.com dzieli się doświadczeniem o marketingu cyfrowym na wschodnich rynkach.

“Jak znaleźć klientów
we wschodnim internecie”

13.00 - 13.25

 

Notka biograficzna:
Specjalizuje się w transakcjach fuzji i przejęć, obsłudze prawnej inwestycji VC/PE oraz w prawie spółek. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie związanym z ochroną praw własności intelektualnej oraz prawie telekomunikacyjnym. Współpracuje z funduszami inwestycyjnymi oraz start-up’ami, głównie z branży nowych technologii, uczestniczy w przeprowadzaniu i koordynowaniu prawnych due diligence podmiotów oraz doradza przy wprowadzaniu spółek na New Connect. Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty dla przedsiębiorców, w szczególności z zakresu prawa Internetu, ochrony własności intelektualnej oraz umów inwestycyjnych. Publikuje artykuły eksperckie. Zasiada w kilku radach nadzorczych spółek, min. w holdingu tłumaczeniowym notowanym na Giełdzie - Summa Linguae S.A., w spółkach z branży nowych technologii Simply User Sp. z o.o. (usługi UX) czy Salesmanago (usługi marketing automation). Jest Przewodniczącą Rady Nadzorczej Lechii Gdańsk S.A. oraz Wiceprezesem Stowarzyszenia Piękne Anioły, które remontuje pokoje najuboższych dzieci w Polsce.

"Prawne aspekty sprzedaży online
dla branży odzieżowej"

13.25 - 13.50

FaLang translation system by Faboba